Sunday 22 February 2009

shashikumar...

ini lah dia shashikumar.. rakan sekelas yang telah lama tidak bertemu.. kali terakhir adalah sekitar tahun 2000...kot!!! masa tuh shashi keje kat area sogo.. aku jumpa dengan zuriyah masa tuh... habis kuliah...nak nak lagi masa tu Biasiswa MARA baru masuk.... aku ngajak zuriyah ke sogo... saje jenjalan... aku n zuriyah berulang ulang dari jalan kelang lama ke UPM... selalu jugak aku tumpang zuriyah kalau ada kuliah pepagi... shashi... rindu ah ngan ko.. aku buat entry ni khas utk ko...

gambar gambar masa ko tingkatan 1 aku ada simpan...
tingkatan 2 kita sekelas sampai tingkatan 3
masuk tingkatan 4 ko masuk kelas sains tak tulen.. aku amik sains tulen
tapi kita tetap mesra bukan?.. jiran sebelah je.. kadang kelas BI n math sekelas...

kenapa yang lain lain aku tak buat entry khas...huh?... ntah.. yang ini spesel sikit!!!

No comments:

Post a Comment