Tuesday 17 February 2009

tag from Misako

hari ini aku berkesempatan utk menjawab tag... tag daripada
misako...


Once, you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 (or 29)
random things. At the end, you choose 25 people to be tagged. You have to tag
the person who tagged you If I
tagged you, it's because I want to know more about you. If I didn't tag you,
it's because you've been tagged.


apa apa je lah...


start:



  1. suka mulakan sesuatu dengan bismillah...
    kadang lupa jugak.. excited sampai terlupa

  2. seorang perempuan yang ada byk nick kat alam
    internet nih.. tujuan skodeng... ge ge ge...antaranya...ops
    mana leh bitau... nnt kantoi

  3. suka masak walaupun masakan tak berapa nak
    sedap... ditambah pulak lagi dapat suami yang selalu puji aku masak sedap...
    aku mana reti masak sebelum nih... mak sibuk kat dapur.. aku pura pura
    menelaah...

  4. suka merayau kat alam internet bila ada
    kelapangan

  5. setakat ni aku dah pandai masak mee udang, mee kari,
    laksa
    ... semua sumber berasaskan internet.. satu lagi doughnut... he he
    he

  6. aku nih panas baran

  7. anak dah 2 orang, punya suami yang baik sesangat...
    sayang
    dia... (wek)

  8. aku tak suka menunggu dan tak suka tidor kat rumah
    orang
    .. dari kecik dah di ajar begitu... so anak anak aku dah terkena
    tempias kesan didikan arwah tok dia...

  9. berangan angan nak rumah besar, ada pemandu
    sendiri... (apa ntah)

  10. ingat nka bukak perniagaan kecil kecilan tapi
    modal null beb... apply loan tak lepas, sakit pulak hati

  11. teringin nak buat SOHO... small office home
    office..siap berangan dah tau...

  12. hari ini aku buat cekodok kosong.. anak aku yang sulong
    suka... berketul ketul dia makan...

  13. hari ini aku masak ayam masak lemak cili padi

  14. tahun ni aku dah tak mo apply PTD.. malas ...
    sakit hati.. rasanya hanya 3 pointer and above je yang layak.. aku mintak yang
    relate ngan degree aku pulak kali ini... bukan minat lagi.. yang
    relate..diulang sekali lagi... yang related aje...

  15. seorang perempuan yang telah menghabiskan masanya selama
    6+5+1 1/2+3 tahun ... belajar...hasil jadi
    surirumahtanga modal insan kelas pertama

  16. aku tak pernah gi tadika o tabika... aku
    kenal huruf dan pandai baca masa umo 5 tahun rasanya... balik kerja arwah
    bapak aku akan ajar... ha ha ...

  17. aku lahir kat kampung lekuk ulu yam lama... masa darjah 5 pindah sekolah...
    kat jalan kelang lama... masuk kelas 5 cerdik.. suka dengan cikgu RAM KAUR...
    sape lagi yang aku ingat eh... ntah lah malas nak tulis...

  18. masa darjah 6, lepas UPSR main batu seremban... lawan ngan budak lelaki...
    sekali ada insiden lah pulak... ops...

  19. kenal suami aku kat akademi infotech MARA... sebenarnya kan suami aku suka
    kat kawan aku... so aku tolong lah mana patot... ntah
    cemana suami aku leh jiwang pulak ngan aku yang hodoh giler nih
    ...
    jodoh nya masing masing bukan.. seperti sg nil dan... (ayat ayat cinta)

  20. aku ada sediakan satu blog khas utk kumpul
    balik surat surat cinta yang di berikan kepada aku dari suami aku... saje buat
    tatapan.. bila gaduh jengah kat sana.. nnt berbaik balik.. ehem ehem... byk
    tau surat cinta.. zaman kemaruk... dalam seminggu pernah setiap hari dapat
    surat... malas aku nak upload bebanyak... kad kad yang di reka oleh suami aku
    masih ada.. walau ada yang dah di koyak oleh aku... ha ha ha... masa bercinta
    pun ada gek gaduh...gaduh rindu cemburu... hui... jauh tu .. PJJ percintaan jarak jauh..UPM serdang-UTM skudai

  21. mak aku n arwah ayah aku ada 4 orang anak.. aku yang
    sulong
    , yang kedua angah... dah kawen..keje ngan faber group company...
    yang ketiga lelaki..ayen...skang kat UPNM amik apa aku tak tau.. sbb dia kerek
    ya ampun!!! malas aku nak ty.. yang keempat siti...budak straight A PMR kat
    sekolah dia...sekolah menengah kebangsaan petaling... walaupun sekolah tu ada
    yang jahat tp tetap menghasil insan yang berjaya!!!

  22. apa lagi aku nak bebel nih...aku kadang kadang suka
    baca buku n majalah
    .. sejak ada internet malas lah pulak... dulu aku
    ada koleksi novel novel dari Rohani Din - Diari Bonda 1-4 rasanya.. semua
    hilang.. pinjam tak reti pulang... permata biru, jalur jalur jingga... jibam,
    ranjau di sepanjang jalan... novel dari diat pun aku baca dedulu.. tak sangka
    jadi laki kawan aku pulak kan..cerita lagenda budak etan
    pun aku leh nangis bila baca
    .. emo...

  23. SUKA BACA PAPER. tp sejaksejak kebelakangan
    ini aku meluat nak baca paper...

  24. aku teringin nak ... nak nak nak.... nka belajar menjahit... abg... beli
    lah mesin jahit... ge ge ge... leh buat bisnes kan...

  25. aku dha tak tau nak cerita apa... random... aku tak
    suka kucing.. cacing.. ular
    ... boleh menjerit satu dunia dengar nnt...

  26. tambah lagi.. penah gaduh ngan raju bangla masa keje part time time cuti
    sem.. dia leh ngata aku.. teruknya mat bangla... dah tak dpat aku nk kutuk aku
    pulak... geli jerk... aku tak lawa mana pun.. tp tu ler kan.. korang jangan
    terpedaya dengan mat bangla nih... dia dekat dgn org tempatan sbb nak tiket
    duk mesia jerk... tak dpat aku dia try lak cucuk jarum si angah.. bodoh tol...

  27. aku teringin nak memadu kasih kat pulau redang on 15.05 every year..
    tarikh declare bercinta... pergh.. bosan ek baca cerita ku nih...

  28. aku nak sbut nama kengkawan aku yang masih ingat kat kepala aku ni ha... ,
    zuraimah arshad, zailawati abdullah... yang dah ada dlm facebook n frenster
    tak mo sebut... rosnani ismail, norazilah basir, adib, apai, ana salleza mat
    saleh, ahmad zuhri zainuddin, abu zar, jahniefeng azizah osman, haslina ketawa
    ghairah.. (betol betol tak de keje aku malam nih)... norazizah samsudin, bla
    bla bla bla...


dah tutup



nak tag: yang tgh baca....


2 comments:

  1. wah.. bila baca tag ni.. mcm dah kenal lama ngan xillix..hehehe...

    ReplyDelete
  2. tak mo minta PTD doh? kpli dan dpli? at leat, prepare something utk hari tua :) anyway, nice tag. i like it!

    ReplyDelete