Wednesday 25 February 2009

Projek M???

Hari ini ialah hari Rabu.
Hari ini bertarikh 25.02.2009

Apakah yang sedang berlaku?....

pagi pagi lagi aku dah jaga... pusing kanan... ayah kepada anak anak aku dah tak de... huit??? pukul berapa ayah kepada anak anak aku keluar ye? tak kejutkan aku pulak tuh!!! hurm... ni mesti tak nak kejutkan aku pasal tak nak susahkan aku...

ke mana menghilang "suami kesayangan" yang amat aku sayang itu ??? (kompem korang meluat bila baca statement nih!!!)...

oh ye... hari ini "suami kesayangan" yang amat aku sayang itu naik ke KL...

kenapa? ada apa?

oh "suami kesayangan" yang amat aku sayang itu ada kursus/latihan tentang Project Management...

memang patot pun dia pergi... nanti aku boleh korek ilmu dengan "suami kesayangan" yang amat aku sayang itu... mesti ada perkara menarik nak dibincangkan nanti kan... selalu nya dia akan cerita ilmu yang "suami kesayangan" yang amat aku sayang itu dapat apabila pergi berkursus/latihan... la la la

Apakah itu project management ye?... dalam bahasa melayu ia bermaksud Pengurusan Projek... aku pernah di tanya tentang Pengurusan Projek ini sewaktu temuduga dengan salah satu syarikat di Melaka.

From Wikipedia, the free encyclopedia Project management is the discipline of planning, organizing and managing resources to bring about the successful completion of specific project goals and objectives.

Management Institute Malaysia

No comments:

Post a Comment