Wednesday 21 January 2009

klinik desa....

hari ini dah lah lewat tidowww.. memikirkan hal econtent... korang tau apa itu e content... kat tenet berlambak maklumat... cari lah sendiri ye... penat nak paham cemana nak buat kertas kerja econtent tuh... aku berchatting ngan ustaz fahri... hak hak hak... ya fahri... ya fahri...

korang mana kenal ustaz fahri... eh ini bukan lakonan atau aku sengaja ada adakan... memang ye aku berchatting ngan ustaz fahri...

dah...

aku ingat nak letak xillix axillixa enterprise... cam pelik je ek...

ustaz fahri ada mencadangkan haqqani... yang bermakna dua haq...

kenapa aku reject

sebab... aku tak nak lah kalau kendian hari... tetiba anak pompuan lak lahir... kang merajuk lak anak anak dara aku sbb letak yang ada nama haq..abg2 nya... so be realistik...

this is business...
wah wah... labun je lebih ah!!!

NHR enterprise (dicadangkan oleh nuha) pun suami aku tuh tak mo...

kamal cadangkan MAJOR pun direject bulat bulat oleh suami aku tuh...

suami aku ckp... kalau boleh bila org tgk n dgr je... the first impression about us is wow!!! mabeles!!! he he...

cth les'copaque... ada ke org pk nak buat nama tu?... so hanya yang tergolong dlm minda creative je leh hasil nama yang boleh dikomersialkan dan di bawak ke tengah...

abaikan tentang nama itu...

aku nak cite pasal gi kinik desa pagi tadi...

sampai je kat gate aku tgk... ramainya mak bapak kat luar sambil dukung anak...

lololololololo

kompem ramai nih...

ya ...
nombor aku ialah 1082
nombor yang sedang dilayan ialah 1029.....................................wahhhhhhhhhhhhhhhhhh

nasib izz emir haq tak ngamuk...

si ayah n anak lelaki nya yang sulong ntah kemana menghilang... kompem dorang bosan tunggu kan... lantaklah kan.. janji cukup time amik aku n izz emir haq...

ramai sungguh sikecil mendapatkan rawatan dan pemeriksaan berkala hari ini... ibu mengandung pun nempel sama...
nyibuk je... ramai sgt ke yang ngandung tahun ni sampai menyempil kat hari anak anak?!!!!

dah tuh.. dkt kul 12 baru nombor aku dipanggil... perghhhhhhhhhhhhhh nyirap tol!! lembab sgt ah jentera kerajaan nih... dah tuh jururawat nye ada 2 orang terkena buatan org... so... sotong!!!

selesai urusan di klinik desa aku gi maybank n cimb... aktifkan akaun... lama tuh aku tak buat transaksi... cimb nya akaun sah sah dah ditutup... berkurun gile...last tahun 2000 kot aku buat transaksi... itu pun masa belajar...

dah keje company yang aku berkhidmat sume pakai maybank.. n allianze...

nampak sgt aku dh lama tak terima suapan (gaji)...

kenapa eh aku aktifkan balik akaun aku... tgu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ada sebab nya...

econtent fund kah.. oh tidak... ada lah rahsia... mana leh gi tau

dah nak isi form SSM... pendaftaran syarikat...

lor nama nya lom putuskan lagik...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nak merayau ah jap...

No comments:

Post a Comment