Saturday 3 January 2009

another episode of making dougtnut

bahan bahan nye


inilah yis segera...jenama mauripan... memula aku ingatkan mauripan ni sejenis yis... rupanya jenama yis segera keluaran viet nam... huhu... aku beli cap nona...ibu roti ... fungsi tetap sama... so malam td aku guna mauripan ni lah...


the dough...


hasilnye...




kali ini punya episod better dr yang lepas... yg lepas punya...rujuk sini---> doughnut
he he sebelum ni buat keras...even keras stil boleh makan lagi...
memandangkan chocolate van houten (lupa ah cemana nak eja)... dah lebur dalam perut si tukang pelebur aka suami aku... aku guna hersye's syrup..... akau sengaja tgl kan separuh chocolate bar itu, sbb aku mmg rancang nak try buat lg... tup tup... habis... takkan lah si haziq amirul haq yg makan...

No comments:

Post a Comment