Saturday 8 August 2009

aiyark!!!!!!!!!!!!

XXXXXX:
haha.. teringat dulu2 ko suka dengar lagu thrash/metal. sama la macam jah..aku takleh masuk wei.. pastu ko playback din beramboi merapu. ramai lak yang join dengar kaset ko..

------------------------------

ye!
perempuan itu memang suka dengar lagu lagu sebegitu!
perempuan itu memang brutal dulu dulu!
perempuan itu amat geli ketiak nya dengan kata kata CINTA!

itu berlaku setelah hati kecewa!
"my girl!"
mudah kau lafazkan
mudah jua kau melepaskan!

kini
perempuan itu
yang kau panggil
"my girl"
dah jadi isteri orang!
beranak dua

ah
kau masih segan dengan aku
setelah melamar aku di facebook
kau terus senyap
mana kau
jenuh message wall-wall
haram kau balas

syukur
kau berjaya
syukur kau tamat jua
syukur...syukur...syukur

kini
bolehkah aku meng"heavy"kan kepala aku?
bolehkah aku meng"headbanging"kan kepala aku?
(rambut ini baru sahaja aku layer separas bahu...tak de feel nak bang!)

ya
aku boleh
kau siapa nak halang aku
sukahati aku lah
bukan aku show off

lagu lagu yang mendamaikan aku!
biarpun ramai yang tak berkenan
tapi korang faham apa yang aku lalui?!
tidak!

ah!
layan pilgrims lagi bagus!


The Pilgrims – Sua Sue Good Morning

Sua Sue Good Morning/Air Pasang Pagi

Sua sue good morning
Sua sue good morning
Sua sue good morning
Istimewa raja
Apa khabar orang di sana?
Jangan lupa pergi gosok gigi
Hari ini malas pergi kerja
Jumpa doktor nak beli MC
REPEAT FIRST VERSE
Ke kedai mamak pekena roti
Duit tak cukup berhutang lagi
Pergi ke Chow Kit naik bas mini
Bas pula penuh kena berdiri
REPEAT FIRST VERSE
Bedak sejuk di tepi jalan
Ada kugiran mari dendangkan
Jumpa baby pergi tengok wayang
Bas tertinggal menapak pulang
REPEAT FIRST VERSE

Tengah jalan di timpa hujan
Dikejar anjing melintang pukang
Kaki terseliuh tersepak tiang
Kunci tertinggal di panggung wayang
REPEAT FIRST VERSE
Air pasang pagi
Surut pukul lima
Nyonya bangun pagi
Siram pokok bunga
Pokok bunga melur
Tanam tepi batas
Itik bertelur
Ayam menetas

Cik Baba jatuh dalam parit
Cik Aminah ketawa jerit-jerit
Naik keretapi pergi Kuala Lumpur
Dapat isteri comel terselit bawah dapur



No comments:

Post a Comment