Friday 7 August 2009

Amar MILAN tag aku

mamat milan telah tag aku.. aku jawab... dah
tak kuasa nak berintro bagai!

1) Siapa timangan anda?
along(family)
gadieh amak (mak aku panggil masa kekecik dulu-baca dalam loghat minang eh!)
ila (family suami aku)

ella (budak budak KYPM kelantan)
zila (budak budak UPM)
azila (budak sekolah menengah)
jill (emynz panggil aku nama ni)
zill (wati x-telekom RA panggil aku nama ni)

jila (budak kampung aku kat ulu yam)

2) Anda seorang yang?
saya seorang yang baik sangat...(boleh tak bagi jawapan gini)...

3) Insan yang teristimewa?
Anak anak sbb aku sungguh bertuah kerana di beri peluang merasai nikmat melahirkan! (Hanya ALLAH yang tahu)

4) Lagu Kesukaan?
banyak!!! leh view kat jiwang 24 karat aku

laila namamu teratas-search
saat ku idamkan-search




1+1 boys and girls : nice stupid playground, juliet the orange, nita... all in this album!

lagu lagu siti nurhaliza!

lagu lagu sharifah aini

lagu lagu al jawaheer

lagu lagu ROSSA


unforgiven I and II & low man's lyrics - metallica
CREEP, karma police and more- radiohead
dont look back in anger and more - OASIS

i wanna hold your hands- the beatles

malu-malu tapi mahu - ramlah ram

eh byk ah... tak larat nak jawab!!!

5) Makanan Kesukaan Anda?

sambal goreng cili api
ayam goreng berempah
nando's the EXTRA HOT PERI PERI
kue teow goreng
bihun goreng
popia goreng
rendang minang air tangan mak tam!!! ni paling best sebab kalau makan ni mesti sampai gaduh dengan mak!
fettucine carbonarra - shakey's
burger kat depan 7 eleven kat bukit baru melaka...sedap!!


6) Yang membuatkan aku stress?
kalau org buat jiwa aku kacau... mmg aku stress... pakai otak tangani!

7) Warna kegemaran anda?
orange! hitam! biru!

yang pasti merah kuning tetap kebanggaan...selangor darul ehsan

8) Benda yang mesti ada dalam Beg.
pampers anak dan susu dan duit... dua tiga ringgit pun ok

9) Kali terakhir anda Menangis?
tadi... sbb i allergic bila menumbuk bawang... boleh?

kamu yang tgh baca kena tag! nnt aku cek aliran kemasukan...
jujur haaaaaaaaa

amar... berapa kah markah yang makcik dpat!

4 comments:

  1. 85% markah diberi, tolak 10% sebab kurang/tertinggal satu soalan siak! ada 10 soalan ek kak, tuhlah tak pakai cerminmata lagi!heheh, 5% sebab jawapan yang tuk no 2 tak berbaloi...hehehehe...Haziq Amirul Haq maybe tahu! kehkehkeh. tq2

    ReplyDelete
  2. alamak ya ke?
    nnt ah jawab.. busy ah
    ada byk baju nak dilipat...
    dah macma dobi plak... ehem ehem baru samapi mesia... hik hik.. senyum gatal!!!

    pst.. akak mmg rabun ... tp... berkat doa akak nampak apa yg korang sembunyikan... adios

    ReplyDelete
  3. heheheheh, ok la setel, tkder hal punya, hari raya nanti bagi angpow!

    ReplyDelete
  4. taknak tag aku pulak ke? hihi..
    wei, ko sehat? lama tak nmpk ko online.. aritu aku baca kisah mak ko tu.. tak sempat2 lg nk tanya lebih lanjut.. aku tak penah tau pun pasal mak ko tu.. tau..

    ReplyDelete