Friday 28 August 2009

Peti Surat kena RomPak

huh! aku nak cerita sikit pasal rumah mak aku nih...
kawasan ni memang sedia maklum... sebut je mmg femes amous lah!

memula pindah sementara kat umah mak aku nih...
aku tak tahu pulak... (tak sedar sebenarnya)...
peti surat dah tak de!

then baru aku perasan!
itupun setelah aku kol astro buat tukaran alamat pengebilan dari alamat kat negeri melaka ke alamat negeri KL

peti surat dah kena rompak!
mmg lopong ah kat tangga bawah!
dari sehari ke sehari aku nak snap!
aku ingat kan tangga umah mak aku je
rupanya satu taman ni ha!

surat memang sesepah! bil air dan bil api aku kena kol utk ty bil!
then buat bayaran melalui maybank2u

kalau surat tu besar may be susah nak hilang...
so kalau nak hantar kad raya ke, duit raya ke... guna lah surat berdaftar nye ye!!!

siapa punya kerja lah ni!!!

ni tentunya nak dapatkan hasil jualan di kedai besi buruk!

2 comments:

  1. semua benda pun ade harga kalo jual zaman sekarang nie... jadik bersabar je la... lebih2 lagi bulan puasa nie... hehehe... ;)

    ReplyDelete
  2. tu ler... mat gian punya kerje kot...

    ReplyDelete