Thursday 20 August 2009

Cerita Semalam

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah...

Syukur kehadrat Ilahi, dengan limpah kurnianya... segala yang diimpikan telah dimiliki... bertahan untuk lama mana... tidak lah aku mengetahui nya... terima kasih buat suami ku, kerana sudi (walaupun sudi terpaksa..hehehe) bersama sama meraikannya... syukur... apa yang diberi... biarlah diri ini sahaja yang mengetahui nya...

Semalam aku bersama Haziq Amirul Haq dan juga Izz Emir Haq ke Mid Valley... adik aku yang bongsu si Azimah pun ikut sekali... kami ke DiGi Centre, bayar duit bil telefon Mak Tam aku dan juga si azimah yang ada keperluan untuk di beli di Farmasi Watson...

Kami telah mengatur satu pertemuan dengan suami aku (hahaha ... kelakar je)... kami bertemu di Steven's Tea Garden... sambil sambil menikmati hidangan The Best Teh Tarik di sana... kami di jamu dengan nasi goreng ayam varuval! (sedap... boleh cuba masak nih.. sbb ikut rasa mereka guna kari semasa menumis)... kami juga order grilled chicken chop... hurmmm... sedap jugak.. alhamdulillah... kami makan kongsi kongsi... sebab kat rumah aku dah buat mee kari sekawah!

lepas lepak lepak... kami ke center court... ada kawan nak promote suami aku pakai card credit... ehem ehem tolak.... kesian kawan aku tuh!!! tak de rezeki kau lah!!!

hajat di hati nak terus balik rumah... tetapi.... sampai satu point...

"abg... kita masuk MPH nak... dah lama kita tak beli buku untuk anak anak..."

ehem ehem bersetuju....

lama juga kami di sana... Haziq Amirul Haq tak nak balik... dia nak ngadap buku pulak... terlalu banyak buku... haziq amirul haq sedikit jakun.. kalau boleh semua buku dia nak baca (belum pandai baca lagi)...

ayah n haziq jelajah satu MPH... ibu and emir ke ruangan Novel... nak sambar, duit lak tak de peruntukan... baca gitu gitu je lah... si azimah pula... dia di ruangan Buku Sekolah...

aku beli 5 naskhah buku untuk anak anak
... dan satu buku tentang solat... alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment