Monday 24 August 2009

his voice!!! superb!!!



Misteri Cinta - Suhaimi Meor Hassan

kau bertanya padaku
mengapa aku sangat mengasihimu
dan sentiasa inginkan agar kau selalu ada disisi

bagaimana harusku huraikan dengan kata misteri cinta
kerana tuhan saja yang tahu jawapanmu

andainya aku mampu gambarkan padamu
andainya aku mampu bercerita

akan ku lukis sebuah lukisan
dan ku tulis novel cinta kau dan aku

akan ku lukis sebuah lukisan
dan kutulis novel cinta kau dan aku

kau bisikan padaku bahawa engkau jua rasa begitu
dan berharap agar kufahami cinta sucimu

andainya aku mampu gambarkan padamu
andainya aku mampu bercerita

akan ku lukis sebuah lukisan
dan ku tulis novel cinta kau dan aku

akan ku lukis sebuah lukisan
dan ku tulis novel cinta kau dan aku


Epilog Cinta Dari Bromley - Suhaimi Meor Hassan

Kau tersenyum manja
Menyatakan hasrat dihatimu
Kau kata kau cinta
Cinta pertama kepadaku

Ku hampir tergoda
Bergelora dalam kalbu
Kau bukan untukku
Kau dan aku
tak mungkin berpadu

(1)
Nun di sana
Beribu batu
Kau kutinggalkan
Bersama hatiku

Nun di sana
Kau meratap pilu
Satu masa nanti
Kau akan mengerti
Apa maksudku

Kini kau menanti
Harapanmu abadi terhadapku
Kau coretkan lagi
Rahsia hatimu kepadaku

Ku doakan dikau
Bertemu seorang
Teman sejati
Yang satu aliran
Satu kepercayaan
Aduhai Kathy

( ulang dari 1 )

No comments:

Post a Comment