Sunday 7 October 2012

NSK - Jejak Langkah Pertama

hari ini, aku pergi NSK kat Jalan Kuchai Lama. Beli barang barang nak buat BBQ kat Sungai Sendat, Ulu Yam Baru, Selangor. Dengan menaiki kereta Ina, dan dipandu oleh si Keciq... maka sampailah kami di sana. Dekat jugak lah dengan rumah. 10 minit perjalanan menaiki kereta.

menariknya NSK... murah. aku daripada tak de kad ahli, terus pohon. tapi yang mahal kat sini ialah harga air kotak se karton...kalau nak beli air kotak untuk jualan, aku tak beli kat sini lah jawabnya... melainkan ada promotion... tapi untuk jualan yang lain lain... NSK pilihan aku kali ini.

beza dengan JJ, Tesco.... persekitaran tak sama lah macam JJ atau Tesco kan. tapi harga sangat puas hati.


tak guna pun bawang ni untuk perap ayam, beli untuk stok sendiri

sempat jugak si keciq (kawan opis) shoot... (geleng kepala)

jenuh juruwang tu nak kira duit RM1 aku yang berkeping keping...
hasil jualan popia goreng, cucuk cucuk & air kotak.

habis lah jugak RM160.
# mode : sangat risau dengan hasil perapan ayam untuk outing group hari ini... RISAU.

2 comments:

  1. Assalamualaikum...

    Lama tak menyinggah ke blog ini dan yg lain2nya. Apa kabar semua.

    ReplyDelete