Monday 1 October 2012

Ubat Cacing

satu dos zentel,
membunuh kesemua cacing-cacing biasa dengan satu dos...

Ubat Cacing - Zentel

hari ini aku pergi farmasi, cari barang aku...
aku pergi farmasi BIG Farmasi kat area opis aku.
tahun ini, aku belum lagi makan ubat cacing.

mengikut preskripsi dalam kotak tu...
cadangan...
Dicadangkan mengambil Zentel 2-3 kali setahun, supaya bebas dari kecacingan
kalau dulu makan ubat cacing, sekor-sekor kuar hidup hidup.... takut? geli?  sudah tentu. kalau tak kunyah (dulu jenis kunyah) nanti ayah (arwah) marah... antara ubat cacing dengan haliborange/scott's emulsion, aku lebih suka ayah paksa aku ambil haliborange/scott's emulsion... sebab bila "uk" "uk" tak kuar cacing...

tapi sekarang dah tak yah geli atau takut... dah tak de dah cacing tu kuar hidup hidup... hancur dah katanya... dah terbukti.. bertahun dah aku amik...jangan risau... tak nampak dah cacing warna putih susu ngerekot ngerekot kuar... siap aku tarik dulu dulu... geli?... memang geli...  eeeee tapi takut kena kat kaki atau kulit lagi geli.... hahahahaaaa....


Ubat Cacing - Zentel

1 comment: