Tuesday 9 October 2012

Sungai Sendat - Mandi Manda & BBQ

hari ahad. 7 oktober 2012. grup kat opis buat outing. port air terjun sungai sendat. aku dan anak anak serta jaja...dengan keciq ngan ina satu kereta, bergerak dalam jam 7 lebih... sampai kat kampung aku dalam jam 8 pagi. balik kampung kejap sbb nak amik rendang yang aku pesan kat mak tam.

lepas tu patah balik hala sungai sendat, (masa ni jaja tinggal, tak nak join, nak lepak dengan umi dia.. anak mak tam aku). tapi sebelum sampai sungai sendat, , keciq, ina ngan aku & anak anak... tunggu en anwar kat sek men sains hulu selangor, tak sampai 15 minit encek anwar pun sampai...

so kami gerak sekali ke sungai sendat.

kami 2 kereta sampai dulu... then hannan ngan encek faizal menyusul. (dengar cerita sesat jugak)... huhu....
lepas tu baru nampak kelibat dave ngan VJ ngan shila, ida. lieza sakura dan adik shila...

last ialah nurul, hana hasanah, ngan zai...

sampai kat sungai.. port yang aku aim... dah di kebas orang... melepas.
ahad kan.. pagi pagi dah ramai...agak leceh jugak kan kalau outing hari ahad...

bab makanan... sangat meriah... ayam bbq... rendang daging... bihun goreng... nasi putih... sup ayam... jagung bakar, sosej bbq... sardin roll... roti telur.... etc... air pulak .. air sirap. :)

outing kali ini melibatkan beberapa orang yang bekerja shift 430 petang,... so memang tak puas. and ada beberapa tangkai jantung yang nak gugur tapi tak jadi nak gugur... cool.

ni video aku amik masa kat sini. guna akaun hakmal upload video. malas nak register atas nama sendiri.





aktiviti mandi. mandi sampai gigil itu wajib. bila dah lali dengan gigil... tak nak turun bawah dah... anak anak aku memang nak main air je lah... walaupun dah menggeletar.. gigih nak main air jugak...

# tak puas nak berendam.




No comments:

Post a Comment