Thursday 4 October 2012

Seksanya rasa bila...tesrok iakap

hari ketiga. aku mencuba. mmm. boleh tahan.
hari ketiga ni aku test.
sesak.
tegak bila berdiri.
tegak bila duduk.
seksa.

makanpun terkawal.
orlistat 120mg pun aku telan
berkesan?
tunggu

pasang badan?
apa kes?

tak de kena mengena dengan nak melaram.
arwah mak sakit.
kemungkinan untuk diwarisi tinggi.

kalau sakit, jisim pun agak boleh tahan. cemana?
kang susah nak bergerak.


#

balik kerja hari ini, aku naik bas.
naik bas Rapid 69.


berkenalan dengan seorang staff di giant.
daripada bersembang soal bila bas nak sampai, masuk pula cerita alam rumahtangga.

"akak dah bercerai. tak de anak. 13 tahun bersama, 4 tahun dah bercerai."

bagai mengetahui aku nak tanya berapa orang anak....
terus kakak tu bukak cerita silam...

aku mengantuk dalam bas. tapi demi menghormati, aku gagah kan jugak jugak bukak mata dan mendengar.

banyak perkara yang kakak tu lalui.
pengajaran dan teladan buat aku.

:)








2 comments: