Tuesday 23 October 2012

Pendam yang tiada dendam

uwaaaaaaaaaaaaaaaaarghh. stress. penat. tiba rumah dari tempat kerja jam 730. sampai sekarang kerja kerja rumah tak habis habis. dalam mesin basuh masih berpusing. yang dah selesai di mesin belum di sidai. yang pakai tangan tengah turunkan air. kejap lagi dah boleh sidai. TERTEKAN. kalau lah ada yang membantu. nasib dapur dah setel. tinggal kejap lagi je nak buat untuk esok.tetiba nak goreng terubuk masin pagi nanti buat bekalan ke tempat kerja... mmm...

kan best
balik kerja. semua kerja rumah ada orang lain yang tolong selesaikan. aku balik rumah just relax relax. golek golek. gurau gurau dengan anak anak. kan best.

apakah aku tidak bersyukur?

Alhamdulillah aku masih diberi kekuatan. jangan sesekali aku lemah. (motivasi diri sendiri)... berlapang lapang lah duhai hati

aku pendam pendam, tidak sesekali aku berdendam
aku diam diam, bukan bererti tiada angin yang menyampai salam

NAA

 






No comments:

Post a Comment