Saturday 27 October 2012

T.E.H.T.I.B.E.H


ni mesti ada kalau nak baca buku inggeris...kalau takde... susah nak paham nnt
balik ulu yam tadi... sibuk belek novel Faisal Tehrani... novel bertajuk.. Bila Tuhan Berbicara...
novel Faisal Tehrani yang aku ada... ada di sini...
tengah duk belek belek... sekali aku nampak ada novel inggeris pulak.
aku amik. aku tengok. aku baca title : Married Lovers by Jackie Collins
macam menarik...
ye ye je aku nak baca novel inggeris kan
adik aku punya.
aku tanya lah. best ke tak best.
dia jawab, "boleh lah. tapi 18 SX."
aku dah 33... bukan setakat SX.. XXL pun dah ni...
tak kena langsung SX dengan XXL... tapi lantak lah.
then adik aku tunjuk lagi satu buku...
"yang ni best long..." adik aku tunjukkan lah buku yang dia kata best tuh...
Remember Me? by Sophie Kinsella
adik aku ni kan... ko ingat aku rajin sangat ke nak baca novel inggeris...
tapi aku amik juga lah... buat bacaan dalam bas/sambil tunggu bas...



No comments:

Post a Comment