Monday 29 October 2012

Perak Riverside Resort

27 Oktober 2012.
Lepas Maghrib kami sekeluarga makan kat Perak Riverside Resort. Harga tak de lah mahal. nasi goreng kampung baru RM5.50 tak silap. boleh lah. kan? and yang aku suka kat sini ialah... air Ice Lemon Tea... sedap...

Ice Lemon Tea

eh. kenapa tiba tiba balik kuala kangsar kan?
sebab encek suami ada job orang bertunang di sana.
dan memandangkan saya off 2 hari dan 1 hari public holiday... jadinya, jadi saya dan anak anak mengikut sama.

balik kuala kangsar, di ketika mak mertua dan makcik, ahli keluarga yang lain tiada di rumah...memang bosan. habis job ambil gambar, encek suami berehat. then malam encek suami ajak makan & jalan jalan.
Saya ambil kesempatan ambil gambar lah kan. guna lensa saya sendiri. :)

Milo Ice

Mee Goreng

Nasi Goreng Kampung

Nasi Goreng Papdrik - Seafood

Papdrik Daging

Sungai Perak

Jambatan Sayong
#mata dah kuyu. hajat di hati nak upload lagi... tapi... kemudian lah.

No comments:

Post a Comment