Monday 6 April 2009

aku pasang balik!!!

semalam pagar sempadan umah di cabut... atas alasan senang nak makan makan... senang nak lalu lalang... ok... aku biarkan dulu...

hari ini... naik lemak pulak lemak tepu dan juga lemak tak tepu...

dah main bola sepak pulak kat depan umah nih... anak aku baru nak pejam mata dah jaga balik!!! tgh aku makan popia goreng cicah kuah sambal... naik darah aku!!! rasa nak campak je mangkuk berisi kuah itu... (harap maklum aku mmg hangin satu badan).. nasib baik aku teringat...ketap bibir kira sampai 10... alhamdulillah... aku nampak kelibat musuh aku tuh... aku buat muka menyinga gile gile punya... terus dia balik.. kakak dia nampak... pedulikkkkkkkkk!!!

nak main boleh... tapi main lah kat kawasan rumah ko.kalau tak cukup luas... tuh... kat padang tuh luas.. gi lah sana... dah banyak kali aku pesan sebelum ni...

selesai makan malam... aku dengan selamba... (nasib baik ina ada...) pasang balik kawat sempadan itu... terposak posak aku betulkannya... mula mula dengan ina... ina marah..marahkan adik dia...... "ko ingat umah ko ke nak buat sesuka hati" ina marah kat adik dia... semalam ina tak de... tapi mak dia pulak balas... "kan ramai ramai bukak semalam..."

aiyoh!!! mau tak terasa dak "tut" yang suruh bukak itu... yang ini aku tak mo cerita...

aku pasang balik... memula si budak tuh kata.. screw dah hilang... tapi bila ina dah tengking tengking... ada pulak screw itu... dasar pandai chong!!!

dah setel... selamat aku hari ini.. satu hari aku bengang... terbongeh aje... mana aku tak sakit...

syukur...

No comments:

Post a Comment