Wednesday 22 April 2009

entry kali ini agak lucah dan ganas!!!

sedang seronok bersekodeng...

tetiba!!!

oo: oi makcik!!! ko laki bini memang tak de keje eh?

oo:berblog hari hari aku tengok!!!

ii:wek!!! ko jealous eh?

ii:lebih baik aku blog... daripada ko!!! myspace ko tuh bagus sangat ke!!! ko tayang lurah ko yang lapang tak de isi... ko tunjuk bontot ko yang tak tonggek... buat apa!!! buat tambah otak jadi bebal bila tengok tau!!

oo:£$%^& lu minah!!!

ii: hak hak hak!!!

((((cerita lain terpaksa di simpan... takut kena ISA))))



inilah kawan!!! aku suruh datang blog aku ni nak kau tolong aku klik iklan nuffnang tuh.... bukan kutuk lah!!! aku nak tgk macam mana diorang bagi sen utk setiap klikan... blog aku ni mmg tak de cerita menarik... kalau tak suka jangan baca!!! klik iklan sudahlah!!!

itulah kawan!!! kalau bab yang tak de isi "menarik" susah nak tarik masuk eh...

kadang kadang aku keliru dengan manusia... mengapa aku berblog pun jadi isu...

mengapa memperlekehkan bloggers?

salah ke jadi blogger?... bukan aku buat isu tak senonoh pun kat sini... aku cerita untuk tatapan anak anak dan bakal bakal cucu cucu dan cicit cicit aku... di masa hadapan... tak nak jadi macam mak aku ngan maktam aku... cerita kemain best lagi pasal aku dan adik adik kekecik dulu... tapi bukti tak de!!! gambar pulak hancus di bawa arus banjir kilat semasa keluarga aku menetap di kampung pasir lama jalan kelang lama dulu!!!

salah ke aku simpan gambar anak anak aku kat fotopages ke picasa ke dan blog mereka?... to play safe lah....

beginilah kawan2ku (sumpah aku tak sebar identiti kau dan kau)...

aku tak kacau korang... aku tak kisah apa korang buat kat myspace korang... gambar macam perempuan jalang... macam pelacur... ge ge ge ge ge... jangan marah eh... korang yang buat aku marah!!! kita ni manusia... aku suka apa yang aku suka... dan mungkin aku suka apa yang kau suka... dan mungkin aku tak suka apa yang kau suka... begitulah sebaliknya... so, kita berbeza... citarasa berbeza, lidah berbeza... hati juga berbeza...

suka hati aku lah nak berblog hari hari pun!!!

9 comments:

  1. ler... biarkan jelah mereka semua tue... janji kita bahagia da la... ;)

    ReplyDelete
  2. Cerita tentang Kampung Pasir Lama...

    Serta-merta kenangan mengimbau kembali ke tahun-tahun 84-85... sekolah aku di Sekolah Menengah Petaling Batu 6 Jalan Kelang Lama... tinggalnya aku di kawasan setinggan di Pantai Dalam... hari-hari jalan kaki ikut rel keretapi... membelah stesen lama Petaling, memasuki kawasan kilang dan pejabat pos lama sebelum keluar di pekan koboi Batu 6 yang sekarang ini hanya ada rumah kedai papan yang sudah buruk dan ditinggalkan...

    Banjir?

    Masa aku tinggal di Pantai Dalam dulu (Pantai Dalam original, bukan Pantai Dalam sekarang), banjir akan muncul setiap kali hujan lebat... dalam banjir yang masuk ke rumah... bermacam aneka benda yang akan masuk sekali...

    Sayangnya, aku juga seperti kau, Xillix... gambar-gambar kenangan semuanya sudah rosak, musnah sama ada dalam banjir, kebakaran mahupun hilang ketika berpindah rumah... yang ada cuma gambar-gambar dalam kenangan dalam kepala aku...

    Kesian kan, kita?

    ReplyDelete
  3. lantak diorang la kak... yg penting bila zaid baca blog akak ni mesti zaid akan terbahak2 gelak sorang2.. memang best blog akak ni... teruskan berblog ye...

    ReplyDelete
  4. kecoh r diorang ni. tak produktif langsung...

    ReplyDelete
  5. to i.d: mereka itu kawan kawan akak... saje je kasi panas... kalau letak pun url mereka korang tak leh access sbb myspace kan boleh set profile. macam facebook dan friendster...

    to abnormalsuam:
    hurm ada jugak orang sana berblog eh...mana dapat blog saya ni?...

    tu ler pantai dalam ke kampung pasir baru ke kampung pasir lama ke... kampung sepakat ke... asal hujan lebat... banjir lah kita!!!

    terimbas jua minda ku... berlegar legar mencari sudut mana yang ada ular, katak, tikus... ditambah lagi dengan sampah sarap....

    seksa kami sekeluarga...

    bertambah seksa bilamana ayah pergi dahulu dijemput Ilahi... ibu pula tiada dirumah... bekerja kilang di sg way... kilang quality technologies...

    saya yang sulong yang dah akil baligh ketika itu... sempat menyelamatkan adik bongsu yang masih kecil... lalu ditumpang kan di rumah jiran yang terletak di tebing!!!di tepi sungai kelang!!!

    adik saya yang lelaki hampir lemas kerana tergelincir, nasib baik di sedari jiran sebelah

    kesedihan menyelubungi jiwa lah pulak!!!!

    to zaid:

    ya pedulikan mereka... tapi kawna kawan biasalah kan... kalau mereka baca... alamak!!! dorang tak kisah pun!!!

    to norman:
    ha ha ha mereka produktif tang menaikkan nafsu jantan jantan keparat... jantan jantan keparat pulak bodoh dan bebal... dah tgk yang selambak dan montok lagi menambahkan bebal!!!

    betina sundal memang utk jantan menyundal...

    maaf entry agak kasar!!!

    ReplyDelete
  6. azila...relax arr. Jgn marah2. Lantak pi la diaorg tu...kau punye blog, kau pnye suke la nak tulis ape...

    ReplyDelete
  7. siapa kah zue ini!!! zuraini kah!!! zuriyah kah?

    ReplyDelete
  8. blog ari² pun jadi isu keh3. Abaikan jek.

    ReplyDelete