Thursday 23 April 2009

Sebelum Serang Hendap berlaku...

aku akan menyerang lagi... satu syarikat mahupun satu organisasi akan ku terjah... sebelum menerjah... ada syarat... memandangkan syarat-syarat telah sampai ke tangan aku melalui perkhidmatan CityLink dari pejabat Dato' DO Kuala Sepetang (apa aku merepek ni)

seseorang daripada badan perkhidmatan ala ala penyiasatan sebelum ini telah membuat panggilan ke telefon bergerak aku... bertanyakan kesudian aku dalam membanttu menyiasat satu kes tergempar... (tidak gempar sebenarnya... kes hendap sebetulnya)...

aku bersetuju untuk menjadi agen minah gelap bertopeng kan id ym jariemanies!!!! (jangan percaya)

setelah persetujuan dibuat oleh kedua dua belah pihak... maka satu surat dihantar melalui kod 1001000011110000010000 (emel)... ke alamat yass_mien_gedik@yahoo.com

maka itu, syarat telah diterima dan urusan penyiasatan akan bermula....

oh ya... ada satu insiden

pihak citylink mahukan aku menjadi penerima yang telus dan jujur dengan menunjukkan kad pengenalan aku dan handphone (siap kol depan depan)... takut mereka tersalahj bagi bungkusan amanah tersebut...

sebelum aku menjalankan siasatan dengan mengambil upah sebanyak RM yang dirahsiakan... aku perlu persiapkan ilmu penyiasatan... aku bukan setakat menyiasat luar dan dalam bangunan sahaja.. malah pekerja pekerja mereka termasuk luar dan dalam.... dengan siapa mereka berhubung dan menyandarkan diri...

penyiasat gelap seorang minah bertopengkan id ym jariemanies(jangan percaya lah)... berhenti seketika untuk solat zuhur... akan bersambung....

5 comments:

  1. err... nak siasat ape nie ??
    kes rasuah ?? politik wang ??
    penyelewengan ?? konpius nie..

    ReplyDelete
  2. mana boleh bagitau... nak join ke?...

    ReplyDelete
  3. kalo nak rekrut top investigator mcm sy, kna la bgtau intro kes dulu... ececece... boleh plak promote diri kt sini... ;p

    ReplyDelete
  4. wei...! spy jariehantu... nak skodeng-skodeng tu, si Harziq dg si Emir kamu tinggalkan kat mana? Jangan-jangan kamu bawak skali... cayalah Emir ngan Harziq pakai topeng mark of zorroo...

    ReplyDelete
  5. kak zara... nak letak manis.. tapi kasi hit blog letak hantu...siapa akal pendek lain fikirannya...

    ReplyDelete