Monday 20 April 2009

hangin satu badan

memang dasar perempuan tak tau malu lah seorang nih... fuh... sabar makcik!!!

aku mintak harta aku balik dah jadik macam pengemis pulak eh...

kau pinjam tudung aku...

kau pinjam brooch aku....

kau tak de duit... muka sedih mintak kat aku... "kak pinjam seringgit! nanti orang ganti" "kak nak pinjam RM5 nak pergi kem nanti orang ganti

seringgit pun aku nak kecoh... kalau sekali je tak de lah kecoh... ni dah berpuluh kali...

tak sedar diri....

aku sebenarnya tak kisah... serious tak kisah.. tapi bila aku minta barang aku balik, dan kau buat aku macam pengemis... panas jantung aku dik....

mahu aku sembur kang...

aku peduli apa....

kau ingat kau tu siapa...

kalau kau ada banyak sangat duit... belilah sendiri!!!

berlagak je lebih!!!!

hurm....

apa lagi aku nak kata... banyak ah hal pinjam meminjam nih....

hish geram betul...

aku nak tengok nanti...

dasar perempuan sombong... bodoh.... berlagak!!!

pesanan buat diri sendiri...

duhai hati
sejuklah hendaknya tika ini
setakat tudung dan brooch tuh
biarlah
tak luak pun
memang apabila perlu
kita rasa bengang
mintak lagak pengemis dibuatnya
biarlah
biarlah
biarlah
lepas ni
jangan mengada ngada
nak bagi pinjam lagi
dah sejuk belum?
ah setakat tudung n brooch je
boleh beli baru kan


ok!!! weekend ni nak ronggeng ke pertama kompleks!!!

oh tak jadik nak ronggeng... baru dimaklumkan... dia tak de kat msia weekend nih... panas jantung aku buat kali kedua!!! utk hari ini

6 comments:

  1. Hehehe...xillix....sabar...sabar...biarlah...memang ramai orang yang camtu...

    ReplyDelete
  2. Ish...Kak Azila boleh pulak pinjamkan tudung kat orang lain...

    Lain kali, akak belikan sebijik brooch sebesar gedabak pastu hadiahkan kat dia..."hadiah buat anda yg terlalu sengkek utk mendapatkan brooch semurah ini..."

    Akak jaga2...sesetengan org ni kalau dibagi muka, naik kepala!

    ReplyDelete
  3. biasa macam ni, mula-mula nak pinjam cakap chanteeeek je, tpi bila nak pulangkan buat tak tahu je, sendiri pinjam sendiri pulangkan la...ape hall pulak kita pulak yang nak kene minta, sendiri pikir rr, tkder sivik r diorang ni ekkkkk..

    ReplyDelete
  4. Sebenonya dia bekenan dg tudung dan brooch tu. Jadik dia buat ler macam org bodoh.

    Anggaplah kamu bagi ajer dia. Lepas ni tak payah bagi pinjam lagi. Walau apa pun harta bende, jangan beri lagi. Org macam tu, tak boleh dibuat berbaik. Patut dihukum tembak ajer...

    ReplyDelete
  5. pasnie kite dah tau dia camtue..
    so jgn haraplagila...

    ReplyDelete
  6. to kak anie, pali, norman, zara n juejune!!!

    thanks ya komen...

    anyhow saya telah pun memekak kan suara saya tanda protes apabila suami saya balik dengan bercakap kuat kuat dalam bilik stor dengan harapan jiran sebelah dengar

    "dha lah pinjam tudung bila mintak balik di buat nye macam pengemis... ini lah manusia. dah di bagi pinjam boleh buat muka bodoh pulak"

    tup tup sejam kemudian

    kak zila
    kak zila
    kak zila

    sedang mendodoikan anak. suami yang jengah. oh tudung ku telah dipulangkan. juga radio buruk ku juga dipulangkan bersama!!!

    ReplyDelete