Thursday 23 April 2009

sebelum siasat-buka sumber (open source)

he he he...

serang hendap aku tak kena mengena ngan sesiapa pun... tak yah korang nak risau... aku tak boleh bagitau... itu syarat...

nanti korang akan dapat agak punya lah... malam ni kot gi mengendap bebudak kat situ... alah kat situ... situ lah.. apa ke nama tempatnya....

macam pihak berkuasa tempatan lah pulak kan...

premis...premis...premis akan diserang...

korang ingat aku ngadap internet ni suka suka eh...

kuh kuh kuh

aku nak pergi cari maklumat jap...

6 comments:

  1. kasi saman sama itu premis ya!! bila nak mula operasi serang hendap tu?

    ReplyDelete
  2. kena tgu drebar.. drebar kata pergi sendiri.. aku ajak lah ko!!! nak?...

    jangan harap drebar aku nak kasi orang lain!!!

    ReplyDelete
  3. malam-malam mengendap? Apa kes? Ada kes khalwat ker? Biar betoi... nanti terskodeng adegan panas...

    ReplyDelete
  4. erm... macam da boleh agak da nie... hehehe... ;)

    ReplyDelete