Wednesday 29 April 2009

melayu tipikal!!!

minda ku terbuka luas sedikit hari ini... baru sahaja selesai membca novel sigaraning... masih berfikir...

dan ini ku lontarkan di sini

buat sigaraning ku mali!!! aku tidak mahu seperti salina yang di labelkan penulis imaen sebagai melayu tipikal!!!


kemudian aku kupas tentang Sigaraning ya!!

best baca... hikmah talian internet ku dipotong semalam aku dapat mengkhatamkan novel itu secara berperingkat bermula petang semalam (2-5) dan malam dari jam 11 malam hingga pagi tadi jam 3!!! kemudian bersambung pagi tadi!!! jam 11 baru habis baca... selesai memasak aku cuba on kan tenet!!! yes!!! mereka telah sambungkan semula talian internet ini!!!

kalau tak on lagi aku tgu suami aku balik tengahari aku nak kol suh sambung cecepat sbb kan semua di hujung jari takkan nak tunggu waktu bertenang juga!!!

alhamdulillah aku tidak perlu berdebat dengan mereka... nasib aku ada pengalaman bekerja tahu hanya secebis cuma bagaimana menangani karenah perkhidmatan TM!!!

kesian sigaraning nyawa ku!!! bulan ini tercungap cungap lah dia!!!

roadtax n insurance baru saja di perbaharui.... ge ge ge...

No comments:

Post a Comment